شرکت خلاق| زیرساختی هوشمند برای توسعه ایران‌گردی طراحی شد

شرکت خلاق| زیرساختی هوشمند برای توسعه ایران‌گردی طراحی شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 84989
یک شرکت خلاق توانسته است زیرساخت برخط را برای رزرو اقامت‌گاه‌های گردشگری راه‌اندازی کند.

شرکت خلاق توسعه مهر آراسته در حوزه تولید نرم افزار و پلتفرم گردشگری فعالیت می‌کند و در حدود 3 سال است که پلتفرم بوکینگ ویلا را راه‌اندازی کرده است. این پلتفرم با هدف سهولت اجاره ویلا، سوئیت و رزرو اقامتگاه بومگردی تاسیس شد.

 

صرفه جویی در وقت و هزینه

اجاره ویلا به صورت آنلاین به کاربران کمک می‌کند تا در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند و با حذف واسطه ها با قیمت مناسب‌تر و اطمینان بیش‌تری در خواست رزرو خود را ثبت کنند.

این پلتفرم علاوه بر فراهم کردن اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه‌های بومگردی با معرفی مکان‌های گردشگری و جاذبه های تاریخی و طبیعی کمتر شناخته شده ایران، امکان اقامت و رزرو آنلاین اقامتگاه های سنتی را نیز فراهم آورده است.

 

بانک اطلاعاتی در حوزه گردشگری

پلتفرم ایجاد شده توسط شرکت خلاق توسعه مهر آراسته یک بانک اطلاعاتی گسترده با تعداد بیش  از 5000 اقامتگاه شخصی در بیش از 150 شهر در سراسر ایران نیز محسوب می‌شود. همچنین تاکنون بیش از 15000رزرو موفق داشته است.

سید سراج الدین رضوی زاده مدیرعامل شرکت خلاق توسعه مهر آراسته با بیان اینکه توسعه شرکت های خلاق و دانش بنیان تا حدود زیادی میتواند جلوی مهاجرت نیروی خلاق و نخبه را بگیرد، گفت: در دوران همه گیری کرونا، حوزه گردشگری کمی آسیب دید اما در این بحران ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با اختصاص تسهیلات مناسب برای شرکت های خلاق فعال در این حوزه باعث شد چالش ها و مشکلات کمتر شود.

شرکت خلاق توسعه مهر آراسته قصد دارد با راهبری و حمایت ستاد فناوریهای نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاستجمهوری در زمینه تکنولوژی‌های صنعت گردشگری و توسعه پلتفرم های ارتباطی و رزرواسیون فعالیت خود را بیشتر کند.

 

مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

20#

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
طراحی انواع سامانه‌های هوشمند ایران‌ساخت توسعه یافت
طراحی انواع سامانه‌های هوشمند ایران‌ساخت توسعه یافت
01/03/29 - 13:17
سامانه‌ای برای گسترش ایران‌گردی طراحی شد؛ معرفی بیش از 15 هزار مکان برای دیدن
سامانه‌ای برای گسترش ایران‌گردی طراحی شد؛ معرفی بیش از 15 هزار مکان برای دیدن
00/01/23 - 09:21
توانبخشی در منزل با اینترنت
توانبخشی در منزل با اینترنت
94/11/05 - 11:44
بیشتر بخوانیم